Saturday, April 5, 2014

Tadaima Modorimashita~ (aku sudah pulang~) ;3

Salam ceria petang Sabtu buat semua readers dan followers ku yang kawaii sekalian, miss meh?~ 

 (~ ̄▽ ̄)~

Aku sudah pulang ke Malaysia setelah merendek, jalan-jalan dan makan-makan di sekitar........,
 
*
*
*
*
*

Japanese yen

.....Tokyo dan Fujiyama desu~ Tanoshikatta! (had fun!)

(ノ≧∀≦)ノ"

Wokeyyyh karang nanti aku story dengan lebih detailed sekali dengan pictures, bertimbun-timbun tuh nak kena pilih dan edit mana yang patut dulu mehehee~

Syukur Alhamdulillah semua selamat dan baik-baik saja, nippon banzai!!

Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

21 comments:

  1. Okaeri~~!!

    Nanti bentangkan sekali pelan bajet sepenuhnya trip kau ni...
    Aku pon berangan panjang nak ke sana, terutamanya Akibahara, tapi apakan daya...nama pun berangan...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. you can too lil' bro cero! next year ko gi... aku gi sorang, join group travel agensi, bajet package RM5099 (6 hari 4 mlm), bawak duit extra utk shopping n makan2 extra around RM1300 dah ok, gi banyak tempat termasuk akihabara... nnt aku story in detail ;3

      aku plan nak pi lagi nanti, tp xmo join travel agensi dah la, sbb skang aku dah agak tau selok belok selepas explore tokyo for da 1st time, n nnt aku bleh take my own sweet time nak merayau sekitar akihabara n asakusa ;p

      Delete
    2. yes, please do so..

      #kartunster

      Delete
    3. Rm5099 tu menyamai gaji 3 bulan aku...klu start menabung skg, agaknya 10 tahun lg bru smpai sana...

      Delete
    4. Boleh pi backpacking style Mad (ramai je orang buat), bajet around RM2k lebih, seminggu camtu, pergi ke Osaka sebelum musim sakura atau musim luruh, tapi kena booking sendiri hotel bajet dan flight ticket (pilih air asia)... aku tak pi backpacking style sbb geng aku kebetulan tak dapat join last minute, so aku amik package travel tour la utk tujuan keselamatan... hahah

      Delete
  2. Salam sis, shihat? masih lagi ingat sy lg tak hahaha..sy baru je buat blog, terasa kuno pulak..lama tak komen blog ni,,wow pegi Jepun ada jumpa cosplay tak? sy baru buat satu entri yg pertama, cikai2 je, kalau ada masa boleh lah kasi hentam.

    -TheHell-

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'slm dik beruk~ ahahah... waa dah ada blog eh, good2... follow mah blog n i'll follow yow blog ;3

      Delete
    2. Ada Nama aka Ahmad11:49 AM, April 07, 2014

      wah..de hell dah ada blog la...

      Delete
  3. hmm..macm best je duduk jepun...aku selalu disuap cerita2 best org yg dah pernah pergi jepun....terasa nak kesana pulak tp xde rezeki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh memang best dan nyaman yg amat, mlm2 sejuk giler jd kena pakai baju banyak lapis dan jacket yg tebal, peniaga dan cashier kat jepun sangat baik dan berbudi bahasa, terharu aku rasa dilayan dengan begitu cermat dan sopan, kalau kita ckp nihongo sikit2 kat dorang, lg dorang suka... aku sangat hormat pd org yang tunjukkan rasa hormat pd org lain, nippon sugoi!! ;3

      Delete
    2. kan? rasa nak pindah sana terus...

      Delete
  4. wahh..wahh..wahh...baru balik jalan2 dari japang ka??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai', tanoshikatta desu~ (ya, best giler~) X3

      Delete
    2. wahhh...mesti banyak story nih...hehehe..menabung libresse sini..

      Delete
    3. tengkiu2!! kunjungan menabung pasti dibalas!! XD

      Delete
  5. Hang baru balik dari Nippon ka? Patut la lama senyap. Ni nanti update entri mesti berjela nak cerita pasai pi merendek ni kan. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheee~ lama ka? takdak la lama sgt senyapnyer ;3

      Delete
  6. Sesaja singgah... lo, dah dapat pegi Jepun dah rupanya.
    Ha, jadi jugak impian nak ke Jepun ni ye. Tahniah tahniah. Spring season pulak tu. I'm happy for you XD. Yunni-chan kat sini tumpang tengok pun jadi la... lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee tu la last year ai ada ajak yew taknak itottt~ ;3

      Delete
  7. Sesaja singgah jap. Lama tak tanya kabor. Rupanya baru balik dari negara matahari terbit. Wow kagumnye... Merendek kat mana? Yokohama? Akihabara?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak tempat sekitar Tokyo n Mount Fuji... nnt gua story part by part, tungguuu~ X3

      Delete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh ya... for new followers, please drop a comment saying Hi or any form of greeting ya, dengan itu barulah si plain83 ni boleh view blogger profile kalian dan follow blog kalian kembali :D
P/S: Inappropriate and obscene blogs won't be entertained though, harap maklum (^^,)