Click Me Plzzzz

Wednesday, December 24, 2014

WordlessWednesday #9 - Kucing di atas Pokok Matanya


 
~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

20 comments:

  1. wahh...ada pokok mata kucing kat rumah...best ni, kalau berbuah mesti lebat kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... agak lebat jugaklah buah mata kucing pokok ni bila berbuah, lepas tu kelawar buah dan tikus 'kuas' datang serang buah2 tu bila waktu malam ( TT v TT )...

      Delete
  2. Replies
    1. muka dia memang putih melepak, heheh ;3

      Delete
  3. Replies
    1. yes en.lim, pokok mata kucing... pokok ni menjadi port lepak kucing2 saya ;3

      Delete
  4. Replies
    1. macam dalam cerita 'lion king' pulak, hahah! ;3

      Delete
  5. hamboih. kucing lepak atas pokok mata dia hehe

    ReplyDelete
  6. kucing hang makan buah dia tak?? koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, aku tak pernah nampak lagi la dia makan buah mata kucing, maka jawapannya tidak dapat dipastikan ;3

      Delete
  7. kemas bulunya...confirm dijaga rapi ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. si Jana ni pandai jaga diri dia sendiri, tu yang nampak kemas tuh ;3

      Delete
  8. Replies
    1. Jana ni perangai dia mcm diva sikit, cuka libas2 ekor dia yang kembang macam musang tu ke kaki tuan dia ;3

      Delete
  9. Mengidam buah mangga ke hapa kucing ni? Hahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. apsal mangga pulak tetiba ni bro? buah mata kucing lah, mata kucing ;3

      Delete
  10. Selesanya beliau bersantai atas dahan. :D

    ReplyDelete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh, btw... Anonymous are NOT kewl at all, highly UNattractive, LoL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...