Click Me Plzzzz

Thursday, July 16, 2015

Which ending would you choose? ;3


So, agak-agak apa akan jadi lepas ni? Which ending would you choose?

*
*
*
*
*

This BUTTHURT ending? 

 or...,

This REAL-BUDDIES ending?

Hahaha... 0 - 0 lah, esok dah nak raya ni, meh salam meh~ ;3
  

~Selamat Hari Raya Aidilfitri~
*Maaf Zahir & Batin*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
**UPDATED ON 1ST SYAWAL, NAH KAD RAYA SEKEPING ;3**
 
Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

13 comments:

  1. dah tentulah best buddy ending.. koh koh koh...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Plain... Maaf Zahir dan Bathinnn.... koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. best buddies, ending yang patut dicontohi sentiasa... hahah, selamat hari rayaaa~ ;3

      Delete
  2. Kalau kena buat pilihan mesti orang ramai akan pilih yg 2nd.
    Tapi rasanya, realiti sebenar ramai yg bersifat seperti 1st.

    Dengan kata lain, zaman sekarang ni memang susah nak cari org yg betul2 minta maaf ikhlas dr hati. Kebanyakan kita minta maaf 0-0 sempena raya kerana ianya seperti satu tradisi dan adat, bukannya ibadah yang sepatutnya.

    Selamat hari raya, Plain.
    Maaf seluruh zahir dan sepenuh batin (<--ikhlas ni...hehehe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, true that cEro, it ain't pretty but it's a fact... n facts are always not pretty, huhuh...

      selamat hari raya, maaf zahir batin, 0-0 lah hendaknya (<--ikhlas gak ni, hiuhiu) ;3

      Delete
  3. Selamat hari raya!

    Ceq pilih buddies punya ending.

    Hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya danny-kun~ ;3

      yeah, buddies forever~ ;3

      Delete
  4. Selamat Hari Raya..maaf zahir & batin..

    Real-buddies! Laughing is a good medicine..dua2 terkono..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dua2 terkono, haruslah gelak sama2, kan? heheheh ;3

      Delete
  5. I choose real buddies!!

    Selamat Hari Raya , Maaf Zahir & Batin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. good choice! hahah ;3

      selamat hari raya, maaf zahir batin ^^

      Delete
  6. so both jadi lah saudagar taik burung! hahahaha

    *aku mohon ampun & maaf bebanyak Plain,
    lama x singgah & ziarah sini.. ampunnnkan daku plain sobss sobss

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuu takpa ana, takpa... gua paham je kalau ada rakan2 blogger yg lama menyepi tu mesti tengah busy punyalah, no worries beb ;3

      Delete
  7. Ofkos laa real buddiessss.. Hehehehe

    ReplyDelete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh, btw... Anonymous are NOT kewl at all, highly UNattractive, LoL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...