Click Me Plzzzz

Wednesday, December 9, 2015

Sambungan Perang Pentas BOTK

For larger viewing, right click image and open in new tab ^^

Bagi anda yang kurang faham akan cerita komik pendek aku ini, ini adalah susulan daripada PERANG MEREBUT PENTAS PROMOSI BOTK - BuasirOtak the Komik. Aku pun tidak mahu ketinggalan dalam "peperangan" ini. Meheheheh~ X3

Apa? Nak recipe korokke aku sekali? Boleh boleh, pergi skodeng kat SINI. Yang ni tak ada isi ubat tidur punya, jangan risau... X3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sokonglah karya komik indie tempatan, dapatkan trilogi BOTK (BuasirOtak the Komik) sekarang, selagi stok cetakan masih ada! XD

http://buasirotak.blogspot.com/2015/11/buasir-otak-komik-reloaded-revolution.html

Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

21 comments:

  1. hahahahah! kyaaaa kawaiii senpai. hahahaha
    kelakar pun ada, bagus betul ^_^
    ahh jap lagi Ojin dtg lah tu, dia tak makan! X(
    (harap cEro kekal di kutub utara)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah balik laa. Hahahahaha

      Delete
    2. huahuah... ops rampas pentas yang kantoi di pertengahan plan X3

      ojin masih dok tengah bersedih sorang2 sebab zygha n amna masing2 bawak bodigad ke studio :p

      Delete
    3. kih kih kih.. jejaga jejaga...

      Delete
    4. speaking of the devil... hahhah! X3

      Delete
  2. Aku tak sampai-sampai lagi nak masuk studio. Wahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... takpa, boleh plan elok2 dulu sebelum masuk studio, jangan bagi plan terkantoi ;p

      Delete
  3. Patrick jd tuan direktor..hihi..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Wak Tiga Lalat pun kretip gak, kipidap iollss :p

      Delete
  5. hamboi kiutnya semua. habeh semua tertido hahaha

    ReplyDelete
  6. kreatifnya..
    agaknya saya klau buat komik lawak..
    x rasa ada unsur2 lawak bila baca hahah
    ke laut ada :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa sob, try dulu sekali baru tau jadi ke laut ke tak :3

      Delete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh, btw... Anonymous are NOT kewl at all, highly UNattractive, LoL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...