Monday, November 17, 2014

Keputusan Contest GA #2: Isi Buih-Kata Komik #2!!


Yosshaa baiklahhh!!!

Entri keputusan contest yang dinanti-nantikan oleh para peserta yang budiman dan kreatif sekalian, sudah muncul!! X3

Berikut adalah keputusan bagi Contest Isi buih-kata komik #2 yang aku anjurkan pada bulan lepas... perrrgh, pening jugaklah aku nak pilih 3 orang pemenang contest aku nih, ramai yang bagi dialog power, jadi aku ada minta pendapat dari beberapa orang rakan yang aku yakin mereka tiada sebarang perkaitan rapat dengan mana-mana peserta (hahaha... yakin tuh~) X3

Okeh, tanpa membuang masa lagi, berikut adalah keputusannya!

Tiga orang pemenang (3) contest ini yang telah berjaya merembat T-shirt custom print design aku, seorang sehelai, adalah...,

v

V

V

v

v

v

v

v
 
)))IBNU RAMLI(((

Peserta yang ni hantar 10 entries, dan daripada 10 tu, ada satu set quartet yang memang buat aku tergelak *kahkahkah*... serious, bukan senang nak buat aku terlepas ketawa sebenarnya, so... bravo aku ucapkan buat peserta yang ni. Berikut adalah set quartet beliau (kalau nak tengok kesemua entries dia, sila click link entri peserta ni kat atas tu) ;3  


 
 

Wahkakaka!! XD... Hokeyh, pemenang seterusnya... ialah~~~

*
*
*

 )))DEA DAY(((

Hahahah! Peserta yang ni hantar 2 entries... dialog dia lawak hokeyh, lawak...



 Hahahah, "Do you even lift, bro?" Oh I like that sentence ;3

Last but definitely not the least, pemenang seterusnya... ialah~~~ 

*
*
*

)))YUN SING(((

Huahuahua... peserta yang ni hantar 3 entries, aku boleh bayangkan dialog harian sengal yang macam ni... memang lawaklah...


Ahahahah!... Goyang kaki sampai meja makan bergoyang, ya, aku tau perasaan menyampah itew, hahah! And also, sesuai dengan gaya dan tingkah laku 2 watak dalam komik pendek ini, stylo~ ;3  

~~~~~~~~~ 


Sekian, TAHNIAH aku ucapkan buat para pemenang contest ini! Sekarang, sila pilih T-shirt kalian (hitam/putih/kelabu), kendian emelkan pilihan warna dan saiz T-shirt yang korang nak ke yehaa04[at]yahoo[dot]com. Sertakan sekali maklumat berikut dalam emel anda (untuk tujuan pos): Nama, Alamat, dan No.H/P. Urusan pos akan di-setel-kan terus oleh shirt supplier yang aku tempah untuk shirt printing itu sendiri. Ohsem kan beliau? Okeh, selepas anda siap emelkan aku butiran-butiran tersebut tu nanti, datanglah ke entri ini semula (logged in your blogger id), dan komenlah cakap "dah emel!", supaya aku tau itu sememangnya koranglah yang dah emel aku tu, dan bukan mana-mana imposter/troller ^^


Wokeh! JUTAAN TERIMA KASIH aku ucapkan buat semua yang sudi join dan menjayakan Contest #2 aku ini. Walaupun anda tidak menang, tidaklah ianya bermakna yang anda tidak cukup ohsem. Ianya cuma bermakna aku yang tidak cukup ohsem untuk offer more than 3 shirts! Hahaha... gomenne! Sorry! I'll drop by your blog later from time to time ne~ X3 


Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

19 comments:

  1. terbaik! tahniah kepada pemenang2! ^_^

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Sudah email tuan yang baik hati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pecah kaca pecah gelas, terima kasih kerana pantas... meheheh~ X3

      Delete
  3. wahhh tahniah pemenang2! hahaha seyies lawak la buih2 kata diorang nih.

    ReplyDelete
  4. Tahniah untuk tiga orang ni ^^, contest macam ni memang best :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah..tak sempat nak join sebab ada hal lain(alasan)... hehehe =)

    seronoknyermelukis

    ReplyDelete
  6. omedetou utk sumer winners..
    mmg lawak2 dialog diorg.. hoho

    ReplyDelete
  7. kenape aku tak menang? ni mesti referee kena suap ni... argghhhhh...

    koh koh koh... acah jer.. tahniah kepada pemenang. terbaiklah korang.. lenkali aku hanto banyak2 gak.. kekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah jinz, diorang 3 ni antara yang dapat paling banyak votes... kalau ko antar lebih dari satu aritu, mungkin ada chance utk menang... haha well better luck next year! X3

      ko tuh jinz, bila nak buat next contest haaa? ;3

      Delete
  8. psttt~ hapdet plain hapdet kikiki =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. mood tengah blur, kawasan rumah baru baik dari banjir nih... hahah! nanti ai hapdet bloggie land ni X3

      Delete
  9. artikel yang sangat bermanfaat sekali gan,,terimakasih ya,,

    ReplyDelete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh ya... for new followers, please drop a comment saying Hi or any form of greeting ya, dengan itu barulah si plain83 ni boleh view blogger profile kalian dan follow blog kalian kembali :D
P/S: Inappropriate and obscene blogs won't be entertained though, harap maklum (^^,)