Click Me Plzzzz

Monday, October 28, 2013

Epitome of Annoyance

Warning: This is an EPIC RANT. If you are currently enjoying a delicious meal while reading this post, I suggest you finish your meal first before you continue reading..... (ノ#-_-)ノ

pic. trollface credits to pakcik google...

 Menurut firasat serta pendapat anda, perangai manusia manakah di antara berikut yang membuatkan anda rasa paling layak untuk menerima penerajang barang sedas dua dari anda???


 (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ 
(icon baling meja sampai terbalik)


1) Semasa anda sedang makan, ada manusia yang selambe derk aje dok korek hidung dengan asyiknyer kat depan anda tanpa rasa segan mahupun silu... arghh tidakkk!!
( /)u(\ )

2) Semasa anda sedang melepak atau membuat kerja, ada manusia kat sebelah yang sedang makan dengan bisingnya, yang mana bunyi bising itu terhasil dari aktiviti mengunyah, menggigit, dan menelan makanan. Bunyi-bunyian itu selalunya berbentuk seperti: *ngecik ngecik, krup krup, slurp, glug glug... dan bunyi gigi berlaga... arghh tidakkk!! (; ̄д ̄)

3) Semasa anda sedang melepak atau membuat kerja, ada manusia yang sedang makan tidak jauh dari anda sambil rancak berbual dan berkata-kata sehingga makanan yang berada di dalam mulutnya seakan-akan tempias terhambur keluar, dan mengenai anda.... arghh tidakkk!! ( /)u(\ )

4) Buat sampah dan semak cukup pandai, tapi bila masuk bab cuci dan kemas sampah sendiri cam boddo pulak tetiba.... arghh tidakkk!! (´・益・`*)

5) Lebih buruk lagi kalau manusia-manusia yang berperangai tak semenggah dan super annoying macam nih berjantina perempuan..... arghh tidakkk!! (」゜ロ゜)」

6) Dan apabila anda menegur agar mereka memperelokkan perangai mereka supaya kelihatan lebih sopan dan bertamadun, mereka samada akan melenting atau buat derk aje, dan terus berperangai ala cavemen/cavewomen... arghh tidakkk!! ( /)u(\ )

7 - ) *Sila isikan sendiri di ruangan komen....................


Sekian dulu ranting aku setakat ini, matane koneko-tachi chaaaan!!! 
( =①ω①=)

16 comments:

  1. Bab malas mengemas meja lepas makan tu memang dah jadi habit Malaysian. Pada diorang, itu bukan kerja diorang untuk buang sampah atas meja lepas makan. Kalau buat kang, makan gaji buta la waiter tu nanti. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh yg no.4 tu merujuk pada rakan satu rumah/kediaman :p

      Delete
    2. Hehe. Diorang dah terbiasa kat rumah diorang ada orang gaji yang tolong angkatkan kot.

      Delete
    3. ohh mungkin juga, hampeh betul lol...

      Delete
  2. no 2 aku buat, makan pokon masa tgk muvi. time satu wayang senyap, sume tgh berdebar2 tunggu antu keluar, awkward gile bunyi mengunyah pokon tu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw, ni manusia2 katne? opis ke? ko da start keje balik? :D

      Delete
    2. kekeke... ooops :p
      tp kalo kat wayang aku tak heran sgt la... sbb sound system dia kuat so takde obvious bunyi popcorn :p

      owh aku still bekerja sendiri sebagai academic proofreader, so far agak masyuk alhamdulillah... manusia2 kat atas nuh kekadang ada time aku lepak kat kedai, ada yg aku kenal, ada yg aku tak kenal... ahahahh~

      Delete
  3. Assalammualaikum..slam kenal plain..yg pling x best tu yg x reti nk kmas blik tu..dah la mata ni xleh tgk kenjah2..adohai..terpksala kemas je..part popkorn tu..lenkali mkn susuhi seludup mcm sya buat..takdela bunyi krup krap dlm pnggung..hny ada bau ikan je yg semerbak..ngee hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'slm, hi~ welcome2 ^^

      susuhi? sushi ke? hehe...

      Delete
    2. Oo..haha..mklumla menaip pepg ni..mata rabun x nmpk..haha..ah ah..sushi bkn susuhi..heee :D

      Delete
  4. He he... cam mane pulak kalau orang tu buat perangai macam mak mertua, alih-alih bila dia yang makan dia pulak main letak je, siap dengan sisa lagi. Tak kemas sampai benda tu berulat? Nanti bila ada yang kata 'udang' Yunni-chan akan cakap 'bole la buat goreng'.

    Sori ek, graphic beno yang kat atas tu tadi. Ada la sekali dua tu berlaku macam yang Yunni cakap ni kat tempat kerja. Masing-masing dah mak orang kan, tak de nye aku yang belum jadi mak ni nak kemas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh noesss.... yg tu mmg paling tidak boleh diterima.... epic no no!! X3

      Delete
  5. paling tak berkenan kalau makan berbunyi melampau. rasa macam nak tumbuk dua kali. sesekali...ku rasa teriiiinnginnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah tudia 2 kali... sekali je tak cukup no kekeke...

      Delete
  6. hahahhaha.. sabo sabo.. aku pernah duduk serumah ramai ramai dulu. masing masing ada perangai .... sekarang duduk rumah sendiri lagi best sengsorang.. XD

    owh, yang layak diberi penerajang, ke semua di atas... kakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke... aku duduk ramai2 pun penah, sorang2 pun penah... tp mmg siyes ah duk sorang2 mmg terbaik la hehee...

      Delete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh, btw... Anonymous are NOT kewl at all, highly UNattractive, LoL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...