Click Me Plzzzz

Wednesday, January 11, 2017

WordlessWednesday #21 - BO:TK Sweeties


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

10 comments:

  1. Korang niiiii...buat aku merasa lebih keperempuanan 3-4 hari ni..ehehehe..

    Nanti aku ada masa, aku balas..! >v<

    Honto ni angato yooo, prain-sama..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehehe... keperempuanan? Onnanoko-rashi? Silap aku tak lukis hang bagi nampak macho sikit X3

      Noo puroburemo Lee-dono~ :D

      Delete
  2. girls...plain83 takde..ke ada??..

    ReplyDelete
  3. Geng sailormoon ye? Hehe.. *cabut lari*

    ReplyDelete
  4. Sub-group ni ada nama ke? Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sub-group yang tercetus secara spontan je nih, takde nama. Kewujudannya tiada sebab yang spesifik X3

      Delete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh, btw... Anonymous are NOT kewl at all, highly UNattractive, LoL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...