Click Me Plzzzz

Wednesday, April 12, 2017

WordlessWednesday #24 - Spring (of Tabebuia spp.) in Perlis

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jya mata ne, koneko-tachi chan~ ( =^w^= )

11 comments:

  1. Cantik pulak pemandangannya. Dah macam musim luruh kat luar negara. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musim luruh? Hmmm... musim bunga campur musim luruhlah kot, daun2 dan bunga2 ni banyak luruh...

      Delete
  2. WordlessWednesday, tak perlu komen dgn kata2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm... apa yang 'tak perlu' buat anda tidak semestinya menjadi sesuatu yang 'tak perlu' pada orang lain juga ^^

      Delete
  3. winter sonata at perlis?
    https://www.youtube.com/watch?v=RCtw26NIT0E

    skrg musim durian d-24

    ReplyDelete
  4. kat jalan beranang-semenyih pun ada pokok mcm ni..cuma x banyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokok ni makin popular kat area utara sebab cuaca sesuai untuk buatkan dia berbunga lebat bila tiba musim bunga (Mac - April) ;3

      Delete

Ada nak kata apa-apa yang bernas lagi kreatif? Kamon, kamon~
Oh, btw... Anonymous are NOT kewl at all, highly UNattractive, LoL~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...